Aarhus Universitets segl

Årgang 2

Knudsen, Anette Dahl. 2015. "O(↑)kay(?), ↑Ohkay" – En Prosodiafhængig ytringspartikel? Skrifter om Samtalegrammatik 2 (1).

Pedersen, Henriette Folkmann. 2015. Jamen som svarindleder efter hv-spørgsmål. Skrifter om Samtalegrammatik 2 (2).

Mikkelsen, Nicholas Hedegaard & Kragelund, Mathias Høyer. 2015. Exaggerated pitch as a story-ending device. Skrifter om Samtalegrammatik 2 (3).

Brøcker, Karen Kiil. 2015a. Grønt lys efter præ-anmodninger i dansk talesprog. Skrifter om Samtalegrammatik 2 (4).

Kragelund, Mathias Høyer. 2015. Når 'er' ikke er der - en morfologisk undersøgelse af et dansk talesprogsfænomen. Skrifter om Samtalegrammatik 2 (5).

Jørgensen, Maria. 2015. "Hvad" i dansk talesprog. Skrifter om Samtalegrammatik 2 (6).

Brøcker, Karen Kiil. 2015b. At "have haft ringet". Skrifter om Samtalegrammatik 2 (7).

Pedersen, Anne Bisgaard. 2015. Prosodi i deklarative spørgsmål – fungerer stemmelejeforskellen som funktionsmarkør? Skrifter om Samtalegrammatik 2 (8).

Pedersen, Henriette Folkmann. 2015. Kataforiske vurderinger som en strukturel ressource i samtaler. Skrifter om Samtalegrammatik 2 (9).

Nissen, Anette. 2015. Intonationens betydning for gentagelsers interaktionelle funktion. Skrifter om Samtalegrammatik 2 (10).

Larsen, Tine. 2015. Leksikalsk genanvendelse: En ressource til synliggørelse af historiers afslutning. Skrifter om samtalegrammatik 2 (11).

Heinemann, Trine. 2015. Negation in interaction, in Danish conversation. Skrifter om Samtalegrammatik 2 (12).

Steensig, Jakob. 2015. Hvornår kan ja stå alene efter ja/nej-spørgsmål? Skrifter om Samtalegrammatik 2 (13).